گزیده تحولات جهان ۳۳



چاپ نخست: فروردین ۱۳84

شابک:x ـ ۶۸ ـ ۸۶۸۰ ـ ۹۶۴

قیمت: ۱۵۰۰ تومان

خرید

 
گزیده تحولات جهان ۳۳
 
نظارت و تدوین: محمودرضا گلشن‌پژوه
انتشارات موسسه ابرار معاصر تهران، گزیده تحولات
کد بازیابی در کتابخانه دیجیتالی دید: BB0002005
 
 
کتاب گزیده تحولات جهان با آغاز سال ۱۳۸۴ وارد پنجمین سال انتشار پیاپی خود شد و این نویدی است دلگرم‌کننده برای تمامی دست‌اندرکاران و کارشناسان آن. امید که سال جدید، سالی پربار برای محتوای این ماهنامه باشد.
شماره فروردین کتاب گزیده تحولات با بررسی رویدادهایی همچون انقلاب آسیای مرکزی، تحولات صحنه سیاسی لبنان و تبعات آن برای روسیه، مسائل اساسی کنونی در تحولات عراق، سفر وزیر خارجه آمریکا به اروپا، انتصاب پل ولفوویتز به ریاست بانک جهانی و چندین مورد دیگر از رویدادهای مهم ماه‌های قبل، تلاش کرده تا پوششی در حد امکان مناسب به تحولات جهان بدهد. بحث تحولات لبنان و سوریه و همچنین مسائل مرتبط با مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران ازجمله رویدادهایی بودند که در ماه‌های اسفند و فروردین بخش مهمی از توان کارشناسی دستگاه سیاست خارجی کشورمان را به خود مشغول داشته بودند.
امیدواریم این شماره که با ظاهری متفاوت از ۳۲ شماره قبلی خویش، ارائه شده، سهمی مناسب را در اطلاع‌رسانی و تعمیق قدرت تحلیل کارشناسان و پژوهشگران کشور عزیزمان بازی نماید. از این فرصت استفاده کرده، از تمامی کارشناسان و اساتید محترم حوزه روابط بین‌الملل و علوم سیاسی که تمایل به همکاری با کتاب گزیده تحولات را دارند، دعوت می‌نمایم تا با تماس با مؤسسه تهران و طی مراحل اداری مربوطه، تیم کارشناسی ما را در ارائه هرچه بهتر وظایف حوزه یاری رسانند.