فراخوان جذب پژوهشگر



بسمه تعالی

فراخوان جذب پژوهشگر در موسسه مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر تهران

به اطلاع می­رساند موسسه مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار معاصر تهران در نظر دارد طی فراخوان دی ماه 1398 جهت جذب پژوهشگر، از میان فارغ­ التحصیلان دوره ارشد، دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره دکتری مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سطح کشور، به صورت قراردادی دعوت به عمل آورد. با توجه به رقابتی بودن این فراخوان، سابقه پژوهشی پژوهشگر و کیفیت رزومه ارسالی حائز اهمیت خواهد بود. خواهشمند است متقاضیان واجد شرایط مدارک زیر را جهت بررسی­های اولیه حداکثر تا تاریخ 15 بهمن 1398 از طریق ایمیل به معاونت پژوهشی موسسه مطالعات و تحقیقات بین‌المللی ابرار معاصر تهران به آدرس  info@tisri.org   ارسال کنند.

طی این فراخوان از پژوهشگران و متخصصان رشته‌های علوم سیاسی، روابط بین‌الملل و مطالعات منطقه‌ای، حقوق (گرایش‌ حقوق بین‌الملل، حقوق عمومی، حقوق تجات بین‌الملل، حقوق جزا و جرم شناسی) اقتصاد (گرایش اقتصاد سیاسی)، به‌ عنوان پژوهشگر تمام‌وقت و پاره وقت به‌ صورت حضوری و غیرحضوری دعوت به همکاری خواهد شد.

آشنایی کامل با روش‌های تحقیق، برخورداری از سابقه پژوهشی کاربردی و نظری مرتبط، قبولی در مصاحبه علمی و تسلط به حداقل یک زبان خارجی از دیگر شرایط جذب در این فراخوان است. بدیهی است تسلط کامل بر دو یا چند زبان خارجی اولویت دارد.

لازم است متقاضیان نوع همکاری اعم از تمام‌وقت و پاره‌وقت، حضوری یا غیرحضوری را اعلام کنند. یادآور می‌شود پس از ارزیابی و بررسی درخواست‌ها توسط موسسه، با پژوهشگران حائز شرایط برای مصاحبه علمی تماس گرفته می‌شود.

مدارک مورد نیاز

  • تصویر کارت ملی
  • ارائه حداقل دو توصیه‌نامه از اساتیدی که شناخت کامل از فرد متقاضی دارند به همراه اطلاعات تماس آن­ها
  • تصویر مدرک معتبر تائید مقطع تحصیلی( ارشد و دکتری یا مدرک موقت فارغ التحصیلی)
  • رزومه کامل علمی (شامل سابقه آموزشی و فعالیت‌های پژوهشی و عکس) به همراه یک نسخه اسکن شده از مقالات و کتب چاپ شده داخلی و بین‌المللی
  • پژوهشگران علاقه‌مند می‌توانند درخواست خود را تا 15بهمن ماه 1398 به ایمیل موسسه مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر تهران به نشانی الکترونیکی info@tisri.org  ارسال کنند.

تلفن تماس برای پاسخگوئی:  88756203